山P Index du Forum
Home - FAQ - Rechercher - Membres - Groupes - S’enregistrer - Profil - Se connecter pour vérifier ses messages privés - Connexion

Yamapi - Run from you
Myojo 08/2008

山P Index du Forum -> NewS -> Photos -> Archives -> 2008
Auteur Message
lilu
Modérateur
Modérateur

MessagePosté le: 21/06/2008 16:25:29 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

ah le bonheur des jeux dans le parc...
sont y pas mignons...
avec du special RyoPi en prime !!

bon Pi n' a apparement pas de copine quand on voit l'etat de froissage de son t-shirt ! qui se porte volontaire pour lui enlever et s'en occuper ??
ah bah moi !! desolée fallait etre plus rapide..
mais je vous laisse le repassage avec plaisir lol

celle par qui on se ressource , je vous le donne dans le mille: yamapirawks

au passage la trad (en anglais de l'interview Ryo/Pi

merci: pinkulemon.lj

Pi: Ryo-chan, good morninggg. ...Hmm? The two of us had dinner together last night too, huh.

Ryo: That's right! We had yakitori, right? Speaking of which, about a week ago, didn't we have a meal at a different yakitori restaurant?

Pi: We're nothing but yakitori (laughs).

Ryo: But we don't do nothing but eat, we move our bodies properly too! During this year's tour when we went to different regions, after concerts the two of us went to the gym a lot, right?

Pi: Even though we should have been pretty tired, we had a kind of strange adrenaline, huh.

Ryo: After the show, the conversation "What should we do? Should we go today?" would come up every time. We'd say "Ready - go!" and exchange opinions and decide.

Pi: Yeah. Like in Nagoya...did we go in Osaka?

Ryo: When we were in Osaka, both of us said "We're not going!" (laughs).

Pi: Hahaha. Even though we decided we'd go as much as possible.

Ryo: I said "I'm not going" quite a lot, but you pretty much said "I'll go", right.

Pi: Yeah. At those times, Ryo-chan always accompanied me. Ah, just once, Shige and Koyama came with us too right.

Ryo: But they left really soon right (laughs). When Koyama lifted a really light barbell at the benchpress he made this really weird sound like "OWWWWW!", and Shige's hands pressing the bench were shaking too.

Pi: I don't remember which region it was, but at the gym there, this macho old man I didn't know said to me, "If you drink this before you begin training, your training will become more effective~" and gave me a drink with protein in it (laughs).

Ryo: If you go to the gym, there's nothing but those kind of old men there right (laughs).

Being friends for over 10 years = you're so close you can exchange underwear?!

Ryo: Back when I first met Yamapi, I felt he was like my big brother in Tokyo. I didn't know about Tokyo, so he took me to lots of places.

Pi: Around the time we were middle school students, there was one time we went to Disneyland together, right? Even now it comes up quite a lot in conversations, though. "Should we go to Disneyland?"

Ryo: It came up just the other day, didn't it? But Yamapi wasn't really interested, so we ended up going to the theme park next to Tokyo Dome.

Pi: But that's because Disneyland is far away.....

Ryo: But when we got on the thriller ride his tension went up (Note: his mood lifted/he became hyper) in a moment.

Pi: That's right! So much so that at that time it was raining, but I couldn't even feel it.

Ryo: You even normally bought the photo that was taken while we were on the ride, right (laughs).

Pi: My tension went up~♪ Ryo-chan right, the first time I met him I thought he was younger than me, but when I talked to him he was completely older than me.

Ryo: Because I had a bad abusive mouth, right (laughs). But even though we've been friends for such a long time, I've hardly ever fought with Yamapi! Though there was just once, when I threw my boogers at him and he got really angry with me.

Pi: Right, right. I normally don't get that angry, but at that time I happened to be in a bad mood, huh. So Ryo-chan was next to me really digging his nose, and that would have been fine, but then he took his tissue covered in mucus and turned to me and threw it at me (laughs).

Ryo: He got really angry at me at that time.

Pi: Me being really pissed off started to chase Ryo-chan, Ryo-chan was running away from me, and we were running round and round the table.

Ryo: I thought the two of us would turn into butter (laughs). (Note: Apparently there's a story about a tiger who ran around a tree so many times it turned into butter. ....LOL I don't know. o.O")

Pi: Hahaha. If we count from the time we met each other, we've been friends for over 10 years, huh...being friends for so long, there's nothing that can surprise us about each other now.

Ryo: It's a kind of continuity where we just go "Ah, I thought so...", right? Ah, but Yamapi, are you the type to put a chair in the bathroom? (Note: This refers to the chair Japanese people have outside their bathtubs to sit on and soap themselves before soaking.)

Pi: ...Why?

Ryo: No matter how close we are, we don't really know about the things we do in our own homes, right?

Pi: Ah, I see. No, I don't have a chair in my bathroom. I don't have a bucket either. How about at Ryo-chan's house?

Ryo: I don't have a chair either. I don't have a wash basin too. But you've bathed in my house once before, right?

Pi: Oh right, oh right. And I took off the underwear I was wearing and simply put on Ryo-chan's underwear ♡

Ryo: Then I washed Yamapi's underwear, and for a few weeks I wore it normally.

Pi: I saw Ryo-chan wearing my underwear! I don't know about girls of the same age, but if it's between our members, we can definitely switch underwear, huh.

Ryo: We can! ...ah, but Massu would be a no-no. His somehow seems unclean (laughs).

Pi: That's cruel~ (laughs).

Auteur Message
Publicité

MessagePosté le: 21/06/2008 16:25:29 Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?

Auteur Message
yunalesca
V.I.P
V.I.P

MessagePosté le: 21/06/2008 16:31:24 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

Rholalalala, magnifique ces photos :**: Troooop happy, on a droit a dur RyoPi :LL:

Qu'est ce qu'il est sexy shige quand il court :**:

J'adore quand ils jouent au baseball

Encoooooore merciiiiiiiii Lilu :ok:

Auteur Message
kuroï nekko
Actif
Actif

MessagePosté le: 21/06/2008 20:18:27 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

Je me trompe ou quoi? Cela fait déjà plusieurs fois que je lis des commentaires plutôt désobligeants que Ryo fait au sujet d'autres membres de NEWS. Il a la langue très acérée, ne! Le petit commentaire sur Massu est carrément méchant!

Auteur Message
noah
Fan
Fan

MessagePosté le: 21/06/2008 22:17:26 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

Arf ! Sur la deuxième, ça lui fait des cheveux TROP épais pour sa tête à Pi...-___-" Mais par contre Yuya là !! Trop mignon |^_^|
Pis j'aime bien ce que porte Massu, 'fin pas le pantalon lol
Ca respire la bonne humeur ces photos !
Mouahaha ! Shige pendant son jogging, j'aodre il est trop mimi ! ^^

Merci pour les photos, elles sont superbes !

Auteur Message
Meaud
V.I.P
V.I.P

MessagePosté le: 22/06/2008 08:54:34 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

J'ai toujours bien aimé quand Pi se frisait les cheveux mais je dois avouer que là... Ca fait un tit peu chien.
Il a trop de cheveux pour se faire ça maintenant, enfin bref ^^
Le Duo RyoPi est trop mignon |^_^|
J'aime bien celle de Shige qui court et... je meurs sur un Pi torse nue :^^: :LL:
Bon par contre Yuya et le blond -____-

Merci!!
20:55:53<*vanlod*> dis t'as manger de l'eau c'est pas possible!!

Van©®

Auteur Message
ichigonogo
Fan
Fan

MessagePosté le: 26/06/2008 23:13:11 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

Pour faire simple: RyoPi, à la vie à la mort!! Mais qu'est ce c'est que ce t-shirt que nous a sorti Pi??! Une horreur de bouton d'or oui!! Et oui, la touffe... bref!! ^^

Shige est très kakkoi avec son petit jogging, style "je fais du sport dans les rues et j'aime ça", lool
Et les 3 autres sont trop mimi à s'amuser comme des gamins!!

pour l'interview, ils sont adorables ces deux là!! Réussir a mettre Pi en colère, bien joué Ryo!! lol
Et pour la remarque sur Masu... Ryo et son second degré parfois dur a suivre quoi. il devait être tout gêné de leur interview "d'amour toujours" pour avoir sortie ça (Ryo est une petite langue de vip spécialement qd il est embarrassé, ne?)

Mercii Lilu!!

C'est bon massu, on te voit!!
Ptdrrrr

Auteur Message
KuMI
Fan
Fan

MessagePosté le: 30/06/2008 17:49:34 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

Huum j'reste perplexe devant la coupe de cheveux de Pi. C'est comme dans le CM de Code Blue, ça m'a choquée, je trouve pas terrible, ça fait un peu permanente raté fin bon xD
Ryo, trop chou x3
Et Tego, j'attends la coloration brune huhu ='(

Auteur Message
kundera
Actif
Actif

MessagePosté le: 30/06/2008 18:34:40 Sujet du message: Myojo 08/2008 Répondre en citant

Trop kawaii!! heu... même kakoiii |^_^|
Moi qui m'attarde toujours un peu plus sur Yamapi, je dois dire que j'ai un gros faible pour Shige là... le brun ténébreux solitaire courant les cheveux aux vents... :oops: ...
J'adore Ryo et Yamapi, premières paroles... nourriture !!!! :LL: , le passage sur la dispute est bien hilarant aussi, les imaginer se courir après comme ça, Yamapi = :grr: (hihi), et le passage sur leurs 'sous vetements' ^^.

mais la 'blague' (blague??) sur Massu... Ryo... langue acérée... c'est le mot kuroï nekko... :|-|:

Auteur Message
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: 03/12/2016 07:43:46 Sujet du message: Myojo 08/2008

Poster un nouveau sujetRépondre au sujet 山P Index du Forum -> NewS -> Photos -> Archives -> 2008 Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Panneau d’administration | creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation